Ліберія та Китай стали основними імпортерами зерна Групи АГРОТРЕЙД. Загалом за маркетинговий рік 2019/2020 компанія експортувала понад 300 тисяч тонн органічної та конвенційної продукції в 20 країн світу.
Про це повідомляє прес-служба АГРОТРЕЙД.
Хоча цього року українські трейдери стикнулися з нестандартними викликами: пандемія, коливання цін, падіння гривні, маркетинговий рік 2019/2020 для них пройшов успішно.
Значну частину кукурудзи компанія продала, уклавши форвардні угоди ще в лютому 2019 року. «Продаючи продукцію на початку року з відвантаженням, запланованим на жовтень-листопад, ми заздалегідь забезпечили логістику й уникли залежності від осіннього зниження ціни на кукурудзу. А під час карантину необхідно було прийняти рішення щодо продажу залишків кукурудзи та пшениці. Ми вирішили почекати й не прогадали», — розповів директор департаменту зовнішньої торгівлі Групи АГРОТРЕЙД Андрій Бут.
Стосовно органічної продукції, то в цьому році найбільші партії відправилися до Нідерландів і Норвегії, також серед покупців були компанії з Ізраїлю та Німеччини. Загалом в ці країни експортовано 5 252 тонн органіки. Особливий попит мали пшениця та кукурудза.
Як зазначив пан Андрій, в Україні органічна продукція не популярна. Тому основним покупцем АГРОТРЕЙДу залишається ринок Євросоюзу. Але конкурувати на ньому стає дедалі складніше, особливо це стосується фуражних зернових.
«Кількість місцевих фермерів, які вирощують органіку, збільшується. До того ж, європейцям простіше купити продукцію, виготовлену в ЄС, тому доводиться конкурувати ціною й підтримувати належну репутацію, щоб мати довіру покупців», — поділився директор.
У наступному році компанія планує експортувати органічні соняшник і кукурудзу в США та Канаду. Для цього вона подала заявку на отримання відповідного сертифікату.