За оцінками різних фахівців, 15-30% щорічно реалізованого насіння в Україні – підробка, а для підробок посадкового матеріалу популярних продуктів окремих компаній ця цифра сягає 50-55%.
Про це в спеціальному матеріалі для Насіннєвої асоціації України та ІА «АПК-Інформ» повідомила президентка Українського альянсу з боротьби з підробками та піратством (UAACP) Антоніна Пахаренко-Андерсон.
«Нерідко сільгоспвиробники свідомо купують неоригінальний продукт, не замислюючись, що можуть більше втратити в ході збирання врожаю. Наявність підробок на ринку посівного матеріалу має величезний негативний вплив, починаючи від ризиків, які з’являються для сільського господарства та економіки в цілому, і закінчуючи шкодою, яка завдається навколишньому середовищу та продовольчому ланцюгу певної культури», – зазначила вона.
За словами пані Антоніни, саме тому слоган «Свідома відмова від купівлі підробок розпочинається із себе» став головним меседжем української просвітницької кампанії! Український споживач, у тому числі аграрій, повинен усвідомити, що, купуючи підробку, можна не лише втратити вкладені кошти, а й своїми діями підтримати тіньовий бізнес і організовану злочинність, а від цього постраждає економіка України, безпека, екологія та благополуччя кожного громадянина, наголосила експертка.