Що передбачає новий договір Укрзалізниці з організації перевезення вантажів?

0

Укрзалізниця затвердила новий договір з організації перевезення вантажів. Документ максимально відповідає інтересам учасників перевізного процесу й має вступити в дію з 1 липня 2020 року.

Про це пише Rail.insider.

Відповідно до проєкту договору:

  • плата за надання послуг на малодіяльних станціях для маршрутних поїздів не нараховуватиметься;
  • списання коштів замовників можливе лише за умови наявності для цього достатніх правових підстав;
  • конкретизовано відповідальність Перевізника за пошкодження вагону замовника з його вини під час перевезення;
  • конкретизовано причини відмови Перевізником погодження планів перевезення вантажів, а також зменшено можливості для такої відмови;
  • конкретизовано порядок врахування пропозицій замовників до умов договору;
  • збільшено строки, у які сформовані Перевізником документи мають бути підписані замовниками;
  • встановлено дзеркальну відповідальність за подавання неочищеного вагона Перевізника;
  • уніфіковано умови надання послуг з організації накопичення вагонів та перевезення спеціальних вантажів;
  • впроваджено контроль використання кодів платника.

Також з 1 жовтня Укрзалізниця:

  • не нараховуватиме компенсацію порожнього рейсу після здвоєних операцій у вагонах Перевізника;
  • зрівняє умови перевезень у вагонах Укрзалізниці маршрутними поїздами всередині країни та у міжнародних перевезеннях;
  • при розрахунку плати за використання вагонів Перевізника при маршрутних міжнародних перевезеннях застосовуватиметься швидкість 320 км на добу замість попередніх 200 км на добу.