Обсяги експорту сільськогосподарської продукції автотранспортом мають потенціал до 1 млн тонн на місяць

0

Через постійні проблеми з логістикою виробники агропродукції від початку війни були змушені закупити та збільшити власний автомобільний парк як елемент стійкості бізнесу.

Про це повідомляють аналітики Spike Brokers у Telegram, пише agroportal.ua.

Як зазначається, відкриття нових ланцюжків збуту агропродукції на європейських ринках з постачанням автомобільним транспортом створило стабільний попит на автомобільні перевезення у напрямку Європи.

«В Україну вже заїжджають іноземні перевізники, які бажають надавати послуги українському виробникові. Поступове збільшення пропускної здатності кордонів і адаптація комерції до черг на кордоні створили передумови постійного товаропотоку і збільшення потенціалу експорту агропродукції автомобільним транспортом до 1 млн тонн на місяць», — вважають експерти.

На їхню думку, зупинка портів суттєво скоротила використання залізничного транспорту, що вплинуло на зменшення фрахту. Останнє перевезення з Корсуня на Південний котирувалося на рівні 1600 грн за тонну, перевезену залізничними вагонами на березень.

«В очікуванні закінчення дії зернового коридору зменшилася активність відвантажень через основні морські порти. Вартість морського фрахту на судна класу handy (25 тис. т+) та panamax (50 тис. т+) знижується. Збільшення попиту на перевезення річкою спричинило зростання річкового фрахту на баржі», — додають спеціалісти.