З початку запуску платформи фахівцями Держпродспоживслужби надано більше 23,6 тисяч консультацій з питань її роботи та проведено 24 навчальні тренінги.
Про це повідомляють у Держпродспоживслужбі.
Зазначається, що наразі на платформі опубліковано більше 1,6 потреб у продуктах харчування та товарах першої необхідності. Минулого тижня найбільше потреб стосувалося постачання солі, гречаної крупи, рису, цукру, м’яса (індички та курки), дизельного палива, овочів (капусти та моркви), а також м’ясних консервів.Кількість пропозицій, опублікованих на платформі, перевищує 1,4 тисячі.
Серед нових пропозицій від користувачів – ковбасні вироби, олія, морозиво, крупи, м’ясо індички, хліб, креветки, ячмінь, соняшникове насіння, зелений та чорний чай, а також послуги перевезення (транспортування).
Реєстрація та робота на платформі для всіх учасників є безкоштовною. На головній сторінці можна завантажити інструкцію з використання платформи.