Аби вивезти українське зерно на світові ринки, слід надати тимчасовий допуск українському автомобільному транспорту вивозити зерно в ЄС по нижчим стандартам, таким як Євро 3 і Євро 4.
Таку думку в інтерв’ю АgroРolit.com висловив трейдер зі стажем, колишній народний депутат Іван Мірошніченко.
За його словами, також потрібно спростити реєстрацію прицепів, які мають інші стандарти та використовуються в Україні.
«Таким чином зможемо збільшимо експорт та розвантажимо залізницю. А головне – дамо альтернативу по тарифній політиці, що зіб’є високі ставки на перевезення залізницею та морським фрахтом. Тому витрати аграріїв на логістику суттєво скоротяться. Про це уряд має говорити з євро партнерами», – пояснив Мірошніченко.
Він додав, що якби партнери України заблокували та наклали санкції на торгівлю російським агропродуктом, пшеницею, то це покращило б шанси на розблокування українських портів.