Як пройшло засідання міжвідомчого логістичного штабу?

0

Сьогодні відбулося засідання робочої групи з оперативного вирішення питань логістики у сільському господарстві.

Про це повідомляють у Мінагрополітики.

Участь у засіданні взяли перший заступник Міністра аграрної політики та продовольства України Тарас Висоцькогий, представники Міністерства інфраструктури України, АТ «Укрзалізниця», Державної служби України з безпеки на транспорті, а також профільні асоціації та оператори ринку.

Представники робочої групи обговорили ряд важливих законодавчих ініціатив. Зокрема, перспективи прийняття проекту Закону України «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо усунення дискримінації вантажовідправника за порушення вимог вагового контролю», реєстр. № 6222 від 26 жовтня 2021 року.

Перший заступник Міністра наголосив, що Мінагрополітики підтримує вказаний законопроект та висловив сподівання, щодо його розгляду Верховною Радою України наступного пленарного тижня.

«У разі прийняття цього законопроекту за основу, ми виступимо з ініціативою організації окремого діалогу на базі Комітету з питань транспорту та інфраструктури та профільного підкомітету. Буде логічно залучити у процес обговорення редакції до другого читання представників логістичного штабу», – зазначив Тарас Висоцький.

Представник Директорату залізничного транспорту Мінінфраструктури Олена Гаркавенко висловила оптимістичний прогноз щодо проекту Закону України «Про залізничний транспорт України» та прийняття його у першому читанні на початку ІІ кварталу поточного року. Наразі законопроект знаходиться на фінальній стадії – триває робота над опрацюванням пропозицій від бізнесу.  Вже найближчим часом його буде надано громадськості для обговорення.

Окремо обговорили реалізацію проекту раннього відповідального планування вантажних перевезень.

За словами, директора Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Андрія Мірошнікова впровадження довгострокового планування дає можливість завчасно планувати перевезення з часовий горизонтом до 6 місяців. Деякі контрагенти вже скористалися цією можливістю через Прозорро.Продажі та викупили 9 маршрутів на місяць до травня 2022 року, але це лише 2,5 відсотки від можливостей АТ Укрзалізниці. Наразі, зараз обговорюється можливість та особливості адміністрування планування вантажних перевезень, а також відповідальності всіх учасників перевезень в часовому горизонті 12 місяців.