Під час «Дія Саміт 2.0» запущено нову електронну послугу – Державну реєстрацію потужностей оператора ринку харчових продуктів.
Про це повідомляє прес-служба Мінекономіки.
Це послуга для фізичних і юридичних осіб, а також для підприємців, які займаються виробництвом, транспортуванням, зберіганням та/або реалізацією харчових продуктів. У 2020 році в Україні було зареєстровано 86 363 потужності, на яких виробляються зберігаються або реалізуються харчові продукти.
Послугу надають територіальні органи Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Можливість отримання послуги в онлайн форматі дозволить підприємцям:
1. Зекономити час. Зараз послуга надається впродовж 15 днів після подання заяви на реєстрацію. В онлайн форматі час на надання послуги скорочується до 10 днів. У подальшому ця послуга буде доопрацьована і буде повністю автоматична.
2. Зекономити кошти. Наразі подати заяву на реєстрацію можна особисто або через законного представника шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом). Після запровадження онлайн формату послуги заява буде подаватися онлайн через портал «Дія», не потрібно буде платити за послуги поштового пересилання.
3. Мінімізувати вплив людського фактору. Нині при особистому зверненні неможливо уникнути контакту з чиновником. Окрім того, особисті візити в органи надання послуг небажані під час карантинних обмежень. Завдяки онлайн формату можна подати заяву віддалено, перебуваючи у себе вдома, уникаючи безпосереднього контакту з чиновниками. Тому онлайн формат послуги також є й антикорупційним.
Над розробкою послуги спільно працювали Мінекономіки, Мінцифра, Держпродспоживслужба, фахівці проєкту USAID/UK aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS”.