Компанія ЕРІДОН оновила свій логотип — він отримав спрощений двовимірний дизайн, більш прості та легкі форми, його палітра стала складатися з трьох кольорів.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
«Ми зберегли в логотипі графічний елемент у вигляді символізованого зображення рослини та краплини засобу захисту рослин, які уособлюють турботу про майбутній врожай, як головну мету нашої діяльності.
Оновлений логотип відображає готовність компанії змінюватися разом із світом, який змінюється навколо нас, змінюватися разом з нашими клієнтами, їх ідеями та новими потребами в комунікації з ними. Ми також демонструємо, що продовжуємо рухатися вперед шляхом постійного удосконалення та інновацій» – зазначив засновнику ЕРІДОНу Сергій Кролевець.
Компанія ЕРІДОН є лідером із забезпечення українських аграріїв засобами захисту рослин, насінням польових культур, мінеральними добривами, мікродобривами та біостимуляторами.