Команда міжнародної виставки сільськогосподарської техніки та обладнання «ІнтерАГРО» (26-29 жовтня 2020) весь цей час працює над підготовкою проектів та планує діяльність згідно з новими нормами та правилами. Під час карантину ми інформаційно підтримували учасників агропромислового ринку. На інтернет-ресурсах виставки розмістили понад 50 новин та товарних пропозицій від компаній.
Про це повідомляє прес-служба «ІнтерАГРО».
Карантин прискорив перехід івент-індустрії у віртуальний простір. Один за одним проходять онлайн-заходи: конференції, вебінари, семінари. Однак спілкування з учасниками виставок підтверджує той факт, що на аграрному ринку віртуальні заходи ще довго не будуть у ТОПі популярності.
Адже для багатьох учасників ринку особисте спілкування – це найцінніше в ділових заходах. І саме виставки є тими інтерактивними майданчиками, де особисте спілкування і презентації інновацій стають початком нової співпраці.
У чому онлайн-івенти програють оффлайн-заходам?
- Інтернет. Відсутність якісного інтернет-зв’язку у сільській місцевості, де працює багато фермерів та агрономів обмежує доступ до відвідання онлайн-заходів. Та й отримати гарний зв’язок на онлайн-заході з якісним інтернетом також не завжди вдається (спікера не чутно/не видно, не працює презентація, технічні проблеми).
- Спікер. Підготувати вдалий контент та знайти крутого спікера для онлайн-заходу – це половина діла. Втримати увагу аудиторії онлайн значно важче, відсутня динаміка виступу. Тому, в онлайні тривалість виступу навіть найкращого спікера повинна бути лімітована.
- Контент. Звісно, контент можна підготувати якісний та цікавий. Але чи замінять відео та картинки сенсорику? Аграріям, як показує нам статистика відвідувачів, дуже важливо на власні очі оцінити той чи інший агрегат, техніку, насіння, продукцію.
- Нетворкінг. Живого спілкування нічим не замінити. Наші потенційні відвідувачі та учасники вважають, що саме виставка – це епіцентр професійного спілкування, обговорення проблем та перспектив галузі з експертами та просто успішний нетворкінг під час ділових заходів в рамках виставки.
Онлайн-івенти – це вдалий формат заходів, але, щоб стати затребуваними на аграрному ринку, їм потрібно ще немало часу.